Forum użytkowników samochodów marki Lexus ES,GS,IS,LS,LX,RX,SC,LFA
Witam
Krótka historia auta
Wyprodukowane w Japonii w fabryce Motomachi w roku 1995, następnie trafiło do stanów by zostać sprzedane w 1996 i trafić do Polski. Tutaj pierwszy właściciel jeździł nim 14 lat po Polskich dziurawych drogach i auto trafiło w tym roku do Warszawy gdzie miało przejściowego właściciela. Ogólnie mówiąc prawie okrążyło ziemię Co się z nim działo przez te 14 lat to ciężko powiedzieć ale miało przynajmniej 2 dzwony.
Auto posiadam od sierpnia, zaniedbane jest trochę i rdzewieje w miejscach bicia, tak więc przed realizacją planów czeka mnie jeszcze mała robota blacharska i szycie foteli
A co do samych planów to może tutaj je będę aktualizować
Silnik
- 2JZGE seryjny
Plany: tu się nic raczej nie zmieni chyba że dostane za grosze 1JZGTE, ale wątpie żebym chciał mniejszy litraż wstawić
- Układ dolotowy
- seria w najbliższym czasie może wzbogacę o home maid CAI żeby przesunąć moment w dół obrotomierza
Plany: Turbo będzie prawdopodobnie jedno większe nie tak jak w suprze dwie małe,celem będzie 0,7-0,8 bara, bov Greddy, cały układ z IC będzie chiński bo trzeba ciąc koszta, model turbiny pod znakiem zapytania
Elektronika
- pełna elektryka foteli, lusterek, kierownicy z pamięcią dwóch kierowców
- radio CD, zmieniarka na 6 CD i zestaw 7 głośników (będę wdzięczny jak ktoś znajdzie jakiej to firmy fabryka wrzucała)
- centralny do naprawy
- kurde tu wszystko jest elektryczne, pełna opcja prócz trakcji ;]
Plany: może jakieś ECU jeśli turbo będzie potrzebować
Układ napędowy
- skrzynia manualna W58, sprzęgło jeszcze jest jest seryjne, jak sie zużyje to pomyśle o ACT, dyfer jeszcze nie jest zaspawany tlyko dlatego że jeżdżę autem na codzień
Zawieszenie
- seryjny zawias w tym samochodzie to jest nieporozumienie, buja jak poku****e a nierównosci i tak tłumić nie chce
Plany: TEIN super street - to prawdopodobnie na pierwszy ogień bo należę o osób dla których sterowność jest podstawą, o rozpórkach i stabilizatorach tez będę myśleć
Koła
- seryjne alu 16" od lexusa z oponami Micheli Primacy HP 225/55R16 i 16 różnych opon nawet nie pamiętam jakich
Plany: BBS RS 18 cali, chociaż gusta się zmieniają i jeśli pojawia się inne fajne alu w dobrej cenie to kłócić się nie będę.
Układ hamulcowy
- seria z nowymi klocuszkami i tarczami więc póki sie nie zużyje to raczej seria zostaje
Stylistyka
Plany: wielka nie wiadoma ale przyznaje się bez bicia że wygląd tego auta w serii mi się nie podoba wcale wiec prawdopodobne że będę szukał jakiegoś kitu
Środek
- beżowe skóry
- trochę poniszczone plastiki i gałki wymagają po części wymiany
Plany: jeśli koszty regeneracji foteli będą zbyt wysokie planuje obić nowa skórą w kolorze przypominającym drewno orzechowe
Moc
225 KM a docelowo 330-360, wtedy zacznę być zadowolony
Czas na zdjęcia, póki co nie ma się co chwalić ale jak się pojawi progres to będzie można porównać, na razie dam po poprzednim właścicielu. Jak będę mieć chwile zrobię więcej.
Offline