Forum użytkowników samochodów marki Lexus

Forum użytkowników samochodów marki Lexus ES,GS,IS,LS,LX,RX,SC,LFA

Ogłoszenie


#1 2010-03-26 08:43:45

 kuki13

Świerzak

3884481
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-03-25
Posty: 32
Model Lexusa: SC300

[SC400 Soarer] może są chętni na części do tego samochodu

Samochód taki
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10279374
Z chęcią kupił bym kilka części od tego samochodu, głównie wnętrze i kilka innych drobnostek.
Szkoda że na naszym forum jest tak mało użytkowników SC ale może są chętni na całą jednostkę napędową i inne rzeczy ja zaopiekował bym się resztą z ceną do podzielenia
Może ktoś chce jakiegoś SWAPa zrobić do siebie na V8 260 KM - widziałem taką Suprę Mk3 musi być dobra zabawa , jest też koleś który driftuje i zapodał taki motor do Nissana 200SX- podobno daje radę
No i ten samochód ma też ciekawe zawieszenie PIEZO z elektromagnesami które się utwardza jedym przyciskiem poza tym fajny ekran LCD też rarytasik
Cena 5100 naprawdę śmieszna

Offline

 

#2 2010-03-26 18:23:52

 maxkow

Moderator

Skąd: WLKP
Zarejestrowany: 2010-02-25
Posty: 461
Model Lexusa: IS200 Kompresor (Bemani)

Re: [SC400 Soarer] może są chętni na części do tego samochodu

kuki13 napisał:

Samochód taki
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10279374
Z chęcią kupił bym kilka części od tego samochodu, głównie wnętrze i kilka innych drobnostek.
Szkoda że na naszym forum jest tak mało użytkowników SC ale może są chętni na całą jednostkę napędową i inne rzeczy ja zaopiekował bym się resztą z ceną do podzielenia
Może ktoś chce jakiegoś SWAPa zrobić do siebie na V8 260 KM - widziałem taką Suprę Mk3 musi być dobra zabawa , jest też koleś który driftuje i zapodał taki motor do Nissana 200SX- podobno daje radę
No i ten samochód ma też ciekawe zawieszenie PIEZO z elektromagnesami które się utwardza jedym przyciskiem poza tym fajny ekran LCD też rarytasik
Cena 5100 naprawdę śmieszna

Kuki13 dlatego ze jest tam V8 nikt , tego nie chce . Poprostu V8 bardzo rzadko padaja wiec ciezko sprzedac silnik , a na swapy przywozi sie Soarery 2,5TT i te motory słuza do podkrecania i pozniej do scigania i driftowania . Co do wnetrza to zapomnij wiekszosc elementow nie pasuje bo to Angol  , jedynie co to zaopiekowałbym sie audio bo to orginalny JDM sprzet , tak wiec nie duzo jest do przekladki . Hmm mam do kupienia takie zawieszenie PIEZO ale nie bardzo wiem jak z awaryjnoscia i kto to zamontuje , wiesz cos wiecej jak to zawieszenie działa itp?? I jak sprawa z montazem a dokladniej elektryka bo czym sie reguluje twardosc zawieszenia. (Kuki13 moze nowy temat otworzysz w dziale technicznym na temat tego zawieszenia??)


http://img75.imageshack.us/img75/6987/bb691d4d09e17cc1jw6.jpg

Lexus The Pursuit Of Perfection

Offline

 

#3 2010-03-26 20:19:15

 kuki13

Świerzak

3884481
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-03-25
Posty: 32
Model Lexusa: SC300

Re: [SC400 Soarer] może są chętni na części do tego samochodu

Ja do siebie potrzebuję kilka bzdur które przynajmniej u mnie w samochodzie są symetryczne-identyczne z lewej i prawej strony a więc myślę że JDM też będzie taki sam chętenie zaopiekował bym się też fotelami bo mój fotel kierowcy nie jest w najlepszym stanie - jeszcze coś by się pewnie znalazło.
Silnik 1JZ-GTE  o którym mówisz to zupełnie inna bajka 280 KM dwie turbiny daje przy małym wkładzie finansowym baaardzo fajne możliwości podkręcenia- podobno ok 350 KM tylko przy manual boost controler + lekka ingerencja w soft.
Silnik V8 1UZ to do niedawna bardzo niedoceniany - ale to się zmienia, jednostka jest pancerna i właśnie ze względu na to coraz częściej przeznaczana na SWAP do innych Lexusów lub np: do 200 SX- jest taki opisany na forum streetracing oczywiście z manualną skrzynią biegów
Audio o którym mówisz przez kilka lat zdowywało tutuły za najlepsze seryjne nagłośnienie. Mało kto wie że że SC było jednym z pierwszych o ile nie pierwszym samochodem z seryjnym panelem LCD często z seryjną nawigacją- niestety z tego co wiem była tylko japońska wersja językowa - adaptacja do naszych SC może nie być łatwą sprawą.
O zawieszeniu PIEZO czytałem jakiś czas temu, przy skrzyni biegów znajduje się przycis za pomocą którego elektromagnesy przy amortyzatorach ograniczają jego skok i znacznie go utwardzają- ale również przekładka do naszych SC nie będzie łatwą sprawą- chociaż dla chcącego......
Wydaje mi się że czytałem też coś o możliwości regulacji wysokości ale nie chcę zmyślać jak znajdę te strony to postaram się wkleić jakieś ciekawe info.
W samochodzie jest pewnie jeszcze jedna ciekawa rzecz a mianowicie lusterka z "wibrą" tzn same strzepują deszcz aby była dobra widoczność to też jes niezłe.
Pewne jest to że jak ten model z ogłosznia opuszczał bramy fabryki musiał być absolutnym cudem techniki.
Ogólnie patrząc na samochody JDM z lat 80 i 90 to dochodzi się wniosku że Japończycy wszystko co fajne zostawiali dla siebie a dla reszty świata wypuszczali jakieś ogryzki nie mające nic wspólnego z tym czym sami jeźdzli, z ciekawostek popatrzcie na to cudeńko
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12080373

Offline

 

#4 2010-03-27 09:55:13

 maxkow

Moderator

Skąd: WLKP
Zarejestrowany: 2010-02-25
Posty: 461
Model Lexusa: IS200 Kompresor (Bemani)

Re: [SC400 Soarer] może są chętni na części do tego samochodu

kuki13 napisał:

Ja do siebie potrzebuję kilka bzdur które przynajmniej u mnie w samochodzie są symetryczne-identyczne z lewej i prawej strony a więc myślę że JDM też będzie taki sam chętenie zaopiekował bym się też fotelami bo mój fotel kierowcy nie jest w najlepszym stanie - jeszcze coś by się pewnie znalazło.
Silnik 1JZ-GTE  o którym mówisz to zupełnie inna bajka 280 KM dwie turbiny daje przy małym wkładzie finansowym baaardzo fajne możliwości podkręcenia- podobno ok 350 KM tylko przy manual boost controler + lekka ingerencja w soft.
Silnik V8 1UZ to do niedawna bardzo niedoceniany - ale to się zmienia, jednostka jest pancerna i właśnie ze względu na to coraz częściej przeznaczana na SWAP do innych Lexusów lub np: do 200 SX- jest taki opisany na forum streetracing oczywiście z manualną skrzynią biegów
Audio o którym mówisz przez kilka lat zdowywało tutuły za najlepsze seryjne nagłośnienie. Mało kto wie że że SC było jednym z pierwszych o ile nie pierwszym samochodem z seryjnym panelem LCD często z seryjną nawigacją- niestety z tego co wiem była tylko japońska wersja językowa - adaptacja do naszych SC może nie być łatwą sprawą.
O zawieszeniu PIEZO czytałem jakiś czas temu, przy skrzyni biegów znajduje się przycis za pomocą którego elektromagnesy przy amortyzatorach ograniczają jego skok i znacznie go utwardzają- ale również przekładka do naszych SC nie będzie łatwą sprawą- chociaż dla chcącego......
Wydaje mi się że czytałem też coś o możliwości regulacji wysokości ale nie chcę zmyślać jak znajdę te strony to postaram się wkleić jakieś ciekawe info.
W samochodzie jest pewnie jeszcze jedna ciekawa rzecz a mianowicie lusterka z "wibrą" tzn same strzepują deszcz aby była dobra widoczność to też jes niezłe.
Pewne jest to że jak ten model z ogłosznia opuszczał bramy fabryki musiał być absolutnym cudem techniki.
Ogólnie patrząc na samochody JDM z lat 80 i 90 to dochodzi się wniosku że Japończycy wszystko co fajne zostawiali dla siebie a dla reszty świata wypuszczali jakieś ogryzki nie mające nic wspólnego z tym czym sami jeźdzli, z ciekawostek popatrzcie na to cudeńko
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12080373

Kuki13 co do foteli to osobiscie wolałbym obszyc na nowo , bo te pewnie tez beda pozostawaly duzo do zyczenia.

Co do motoru V8 jest to tak jak mowisz pancerny silnik  , mozna juz taki silnik kupic za 1500zl , ale nikt specjalnie zainteresowany nie jest zakupem v8.

Co do motoru 2,5 TT ktory jest z tego co pamietam silnikiem produkowanym przez Yamahe  , to tak jak piszesz znakomity silnik do podkrecania mocy i gdybym potrzebował jakis motor do lexa zeby brac udział w wyscigach lub drifcie to brałbym 2,5 TT , ale ja osobiscie na wyscigi nie jezdze wiec wystarczy mi dzwiek V8 .

Co do Audio to juz nie raz meczylem kolesia , zeby mi je sprzedał , ale on chce tylko w całości sprzedać . Jak bys kupil takie audio to mam gdzies zdjecia co oznaczaja krzaczki na wyswietlaczu .

Jesli chodzi o zawieszeie , to troche sie dowiedziałem o nim i faktycznie jest regulacja twardości zawieszenia , ogolnie bardzo fajna sprawa tylko trochę awaryjna po tylu latach , no i mogą być problemy z elektryka , jakbys chciał cos takiego to moge załatwic kpl za ok 500-600zl .


Co do lusterek to sam sie czaje na takie z wibra i elektrycznie składane , ale nigdzie nie moge dostać kpl no i tutaj rowniez potrzebny elektryk no i musi być kpl elektryka wraz z modułem  i oczywiście  odpowiednim wlacznikiem no i niezapominajmy ze jest to angol wiec prawe lusterko moze sie roznic od lewego.

Tak wiec dla paru gadzetow mija sie z celem kupno tego soarera, lepiej poczekac az koles bedzie chciał rozebrać go na klamoty.

Pozdrawiam


http://img75.imageshack.us/img75/6987/bb691d4d09e17cc1jw6.jpg

Lexus The Pursuit Of Perfection

Offline

 

#5 2010-03-27 10:54:50

 kuki13

Świerzak

3884481
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-03-25
Posty: 32
Model Lexusa: SC300

Re: [SC400 Soarer] może są chętni na części do tego samochodu

Fakt najlepszą opcją jest to żeby przetrzymać kolesia do momentu aż będzie sprzedawał Soarera na części, wtedy na szabry- kto pierwszy ten lepszy co do foteli to szukam cały czas na ebay com może się w końcu uda bo póki co cały czas mnie ktoś przebija- jak się uda to będzie nówka sztuka.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://kowalewo-pomorskie.zbiorniki-na-szambo.pl przegrywanie kaset vhs łódz ciechocinek hotel spa Biurka drewniane