Forum użytkowników samochodów marki Lexus ES,GS,IS,LS,LX,RX,SC,LFA
Świerzak
Kilka fotek na szybko cykniętych:
LS 400 , '97 , V8 , 32V , srebrny (czarny dach)
300 kkm
284 KM
sedan
koła 18' 235/50
LPG (BRC, lubryfikacja,zbiornik w kole)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e1 … 6a098.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/700 … d1562.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/582 … 01af7.html
W razie niedosytu informacji , będę w wolnych chwilach zaspokajał w miarę możliwości ciekawość forumowiczów.
Ostatnio edytowany przez jalech (2010-05-18 21:26:24)
Offline
Moderator
witam serdecznie i gratuluje ladnego LS
Offline
Znawca
Ładny LS
Offline
Znawca
Ładny krążownik .
Offline
Świerzak
rsz1981 napisał:
Piekny okaz.Długo jesteś jego właścicielem?Przebieg już słuszny stąd moje pytanie co za instalacja LPG w nim siedzi i jak Ci sie spisuje?
Wszystkie Twoje pytania w opisie..hmmm
Instalacja (BRC) w fazie dopieszczania, przy depnięciu na maxa przełącza mi na benzynę, gazownicy na razie wymienili przewód między zaworem a reduktorem na fi 8 mm plastik, ale nie pomogło. bedę jeszcze do nich zaglądał (reduktor Genius Max). Wygląda że przełącza z powodu spadku ciśnienia (wyssania gazu) w instalacji.
Auto mam od marca więc się jeszcze dobrze nie znamy, ale wszystko na dobrej drodze. Przyjechało z Włoch a tam prawdopodobnie latało w jakiejś ambasadzie.
Jak będę miał chwilę i pogoda dopisze to pstryknę kilka fotek i wrzucę.
Offline
wysokiej klasy kanapa na kołach, jak pnełmatyk zawias sie spisuje??, ile gazu łyka V8, jak radzi sobie z taką masą ??
dawaj info:)
Offline
Świerzak
Kanapa.... hmm dobre określenie . Zawiecha na razie wymaga kilku złotówek aby było ok. Zamówiłem kilka gumek i sworznie wahaczy. Jak pozmieniam to napiszę. Ile pali ? Tyle ile sie wleje...) Z tankowania wychodzi 17, a z komputera 14-15 literków przy normalnej jeździe. Jak chcesz polatać to i 22 łyknie, Ale frajda z minek niektórych kierowników beemek - nie do opisania ). Zbiera się toto jak ścigacz prawie.
Trochę jeszcze czasu minie zanim go doprowadzę do takiego stanu jak mi sie marzy , ale powoli dam rade (chyba).
PS. A ktoż to mi Avatara zasunął ???? Miałem coś dodać po sesji którą planuję w najbliższym czasie, ale OK niech będzie. THX
Ostatnio edytowany przez jalech (2010-05-20 23:09:31)
Offline
Ciekawy, dostojny LS
Jeśli mogę coś podpowiedzieć w sprawie LPG to moim zdaniem powinien śmigać na 2 reduktorach bo 4litrowe V8 to najlepszy reduktor będzie miał problemy z obsłużeniem.
Offline
bardzo ładny ... gratuluję ... ale czekan na zdjęcia środka i to co pod maską ... fotki instalacji ...
acha - jak mi się tak przełączał na benzynę a komputer pokazywał za małe ciśnienie gazu to u mnie pomogło wymiana mapsensora.
Pozdrawiam
Offline
Świerzak
Konik_80 gaziarze zapewniali mnie że Genius Max podoła do 350 kucyków na luzaczku... uwierzyłem chociaż teraz mam wątpliwości.
Fotki wnętrza i tego co pod maską zrobię przy najbliższej okazji, chociaż w mojej galerii na fotosiku na pewno coś znajdziesz.
Thorgal1 , hmm.... mapsensor, podrzucę tę sugestię gaziarzom. Dzięki wielkie za pomoc panowie
Wrzucam jeszcze parę fotek, na razie gaziarze myślą co jest z tym przełączaniem na bene w czasie jazdy na maxa.
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fdfc9e532c938573][/url
Ostatnio edytowany przez jalech (2010-06-13 15:14:13)
Offline
"Reduktor MaxSpecjalny reduktor przeznaczony do systemu Sequent GPL mogący zasilić silnik o mocy do 200 kW."
My mamy 209kW
Pewnie ma jakiś tam zapas.. ale po co
ja też tak miałem i wymienili mi reduktor na KME GOLD i już tak nie ma, ale zrobili to przedwczoraj więc nie wiem jeszcze jest druga rzeczy czyli
'butla zamontowana do jazdy na wstecznym'
Daj na priv albo na gg (1111051) numer do siebie bo chetnie bym sie spotkal i poporownywal
Offline
Świerzak
Spróbuję zasugerować gazownikom wymianę reduktora na ... , no właśnie , wytypowałem dwa, Scorpion GT i KME GOLD. Ten drugi chyba będzie bardziej pasował pod V8 ze względu na dwa wyjścia gazu. Oprócz tego zbiornik w kole mam do jazdy na wstecznym.... echh
Offline