Forum użytkowników samochodów marki Lexus ES,GS,IS,LS,LX,RX,SC,LFA
Myślałem nad Sport Crossem ale on ma za mały bagażnik jak na moje potrzeby Jak przyjdzie czas, że będę musiał przewieść 10 butli gazowych z PL do UK lub 2 komplety kół lub opon to IS jest za krótki poza tym Lexusowi nie przystoi być "towarówką" Dodatkowo IS300 z tego co wiem to w 99% są w automacie a automat nie bardzo się nadaje do holowania. Wybór padł na Subaru kombi bo one w standardzie mają reduktor który ułatwi ciągniecie zepsutego auta.
O forum na bank nie zapomnę - codziennie wchodzę i czytam z czym ludzie się zmagają lub jakie mają pomysły.
Zawsze będę służył pomocą w tematach technicznych.
Offline
kiedys do kazdego posiadacza is 200 przyjdzie ten dylemt ale mysle ze jeszcze kiedys zawita do nas konik nie w subaru ale w jakims lexie heheh subaru dobra opcja 2,5 jest ciekawym motorem lpg przyjmuje bez problemu mialem takiego kiedys na oku oczywiscie bialego ale mi braklo 10000PL
Offline
Moja opcja na powiększającą się rodzinę był GS i poki co nie żałuję.
Zrobiłem trasę 600km we 3 dorosłe osoby+dziecko a w bagażniku był wózek,leżaczek, walizka i jeszcze parę toreb więc nie jest źle jak na limuzynę.
Teraz dziecko większe - przyjdzie pora na spacerówkę która wejdzie z palcem w nosie
Offline
Znawca
Dobry wybór z tym Legacy - mi osobiście się bardziej podoba model B4 z przed 2003 roku - jeździ tego trochę wypasionego po wyspach i przykuwa wzrok nie jednemu.
Ostatnio edytowany przez lukas78 (2010-08-31 15:51:02)
Offline
tomekb napisał:
mysle ze jeszcze kiedys zawita do nas konik nie w subaru ale w jakims lexie
Na forum chciałbym zostać (no chyba, że to komuś przeszkadza, że niedługo będę posiadaczem wyłącznie Subaru).
Myślę, że się jeszcze przydam w tematach technicznych oraz LPG. W tych drugich pokładam nadzieję na dobry interes na wyspach.
2 Auta już postawiłem od podstaw na Gazie: Honda Accord 2.0 Vtec i swoje Subaru - oba śmigają pięknie.
A tak oto wygląda nowy nabytek zaraz po kupieniu - póki co więcej fotek nie mam
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowany przez konik_80 (2010-08-31 19:29:48)
Offline
Znawca
No, ładne kombi konik.
Szczerze mówiąc to nie myślałem, że na wyspach tematem LPG jest również zainteresowanie, bo na ten czas np. w irlandii o LPG ni widu - ni słychu (słyszałem, że 10, 15 lat temu coś się w tym temacie działo, ale umarło śmiercią naturlną ) - no, ale irlandia to nie jedyna wyspa i koniunktóra cały czas się zmienia i pewnie lpg znowu zawita na dobre.
Powodzonka w interesie.
A na forum to myśle, że nikomu nie będziesz przeszkadzał, a raczej pomagał tym bardziej, że byłeś jednym z pierwszych aktywnych użytkowników naszego forum i wspólnie z nami je rozkręcałeś.
Ostatnio edytowany przez lukas78 (2010-08-31 23:09:45)
Offline
konik_80 napisał:
Na forum chciałbym zostać (no chyba, że to komuś przeszkadza, że niedługo będę posiadaczem wyłącznie Subaru).
Myślę, że się jeszcze przydam w tematach technicznych oraz LPG. W tych drugich pokładam nadzieję na dobry interes na wyspach.
ja konik chcialbym bardzo bys tu byl czesto i zawsze poprostu gdybam ze chcialbys jeszcze kiedys sobie lexa sprawic jak kombi ci nie bedzie potrzebne,a ze subaru to nic wazne ze japonskie konie ladne autko ale widzialyby mi sie w nim ciemnie szybki no ale to nowy nabytek fajny Jesli chodzi o nowy biznes to winszuje i zycze jka najlepiej by klientow bylo wbrod pytanie mam montujesz w angli polskiego staga czy cos innego
Offline
Wielkie gratul. za nowy nabytek szkoda że to nie SportCross albo RX , zaczynasz nową przygodę ale liczę że będziesz jednak o nas pamiętał bo muszę przyznać że jesteś prawdziwym expertem od instalek i dużo wniosłeś w to forum co do nowego biznesu powiem tak jesteś ogarnięty w temacie masz charakter więc jesteś skazany na sukces
Offline
WIELKIE DZIĘKI wszystkim za ciepłe słowa! Na forum oczywiście zostanę i będę je często odwiedzał.
lukas w Szkocji po "wielkim kryzysie" ludzie dostali po kieszeni a to naród skąpców - coraz więcej ludzi zaczyna się interesować LPG z tym, że nie ma póki co za wielu fachowców którzy to instalują. Dodatkowo sporo polaków jeździ na wyspach z gazem montowanym w PL - jak się im coś dzieje niedobrego to też nie mają gdzie pojechać - stąd pomysł na taki interes.
tomekb nie wykluczam, że w przyszłości kupie jakiegoś lexa mam słabość do tej marki - wszystko zaczęło się 12lat temu kiedy ojciec kupił Toyotę Carinę E z 96r - to było naprawdę dobre auto - wtedy zacząłem się interesować Toyotą i wszystkim co z nią związane - m.in Lexusami, gdy wszedł IS po prostu się zakochałem
Przed kupnem ISa o mało nie kupiłem GSa które też mi się podobają - no ale żona marudziła, że za duży...
Co do LPG to auta postawiłem na STAGach - Honda śmiga na Stagu 200 który ku mojemu zaskoczeniu działa bardzo ładnie w Vtecu - bałem się, że stara konstrukcja sterownika będzie miała problemy z załączającym się od 4500 obrotów Vtec-iem ale obawy na szczęście były zbyteczne.
Subaru postawiłem już na najnowszej konstrukcji STAGa czyli na 300 PREMIUM z podłączeniem do OBD - dokładniej Premium opiszę za jakiś czas w dziale o silnikach benzynowych - póki co nie będę się wypowiadał bo instalkę skończyłem dosłownie na dniach i ciągle jest w fazie ustawień i zmagań z ciągle zmieniającym się ciśnieniem nowego reduktora. Nie mniej jednak autko i tak ładnie jeździ na LPG.
W przyszłości najprawdopodobniej zostanę przy STAGu aczkolwiek nie wykluczam dla testów i porównania założyć od czasu do czasu coś innego.
Wracając do Subaru to faktycznie brakuje mu ciemnych szyb - są w najbliższych planach
lex obyś miał rację! W forum na pewno jeszcze wniosę coś pozytywnego i przydatnego dla reszty użytkowników - szczególnie, że poza planem instalowania LPG mam normalny warsztat - jeśli pojawi się u mnie klient LEXUSEM to na bank opiszę problem i rozwiązanie.
Offline
Użytkownik
jakies 5 miesiecy temu widzialem takiego Is'a na stacji na 5tym zjezdzie z M8...a Legacy kozak,tez o takim mysle,no oczywiscie zaraz po GS,IS300,RX i SC ;]
Offline
O widzę kolega z okolicy Ja mieszkam w okolicy Livingston - bardzo rzadko używam 5 na M8 a tym bardziej nie tankuje w tamtej okolicy także to raczej nie byłem ja.
Jakbyś miał jakiś problem z Lexem lub chciał zrobić jakieś mody (np. w postaci LPG lub audio ) to przedzwoń 07783 934 245 (jakbym nie odbierał wyślij smsa - czasami jestem mocno zajęty)
Pozdrawiam
Offline
Użytkownik
dzieki...ja z Livi jestem.Pozdrowienia
ps.jak bym sie kiedys na Legacke zdecydowal,to wpadne przetestowac jak to lata ;]
Offline
konik wiem ze porownanie zadne ale powiedz czym ci sie lepiej jezdzi lexem czy legacy moj kumperl ma legacy diesla zeszlorocznego no i silnik powiedzial mu ostatnio dziekuje
Offline
Konik powodzenia z interesem w UK na pewno się ruszy bo tam tego nie ma a benzyna idzie w góre.
Na forum jak najbardziej zostać musisz jesteś magikiem od LPG a przy silnikach w lexach dla wielu osób porady są bezcenne i b. pomocne.
A tak z innej mańki pewnie jest jakieś forum subaru lub LPG bo jak niema to powinineś zakładać własne jak by co to mogę pomóc .
Offline
tomekb szczerze to ciężko porównać Lexa do Subaru - to zupełnie inne "charaktery"
Lex ma cichy i powiedziałbym aksamitny a zarazem rasowy dźwięk silnika a do tego bardzo cichy wydech z lekkim basowym pomrukiem / Subaru to boxer czyli warczący głośny silnik (jak jest zimny , rozgrzany już jest w miarę cichy) z wydechem fabrycznie odkorkowanym na 2 kominach.
Wnętrze Legacy jest dość przyjemne , materiały wykończenia nie są badziewne ale do Lexusa im brakuje.
Silnik 2.0 R6 kontra 2.5 H4 = Lex to wiertarka która idzie dopiero od 4500 do odcinki na niskich obrotach jest słaby - Boxer Subaru jest odwrotnością bo dobrze idzie z dolnych obrotów ale powyżej 6000 już "nie ciągnie"
Napęd AWD Subaru jest za to bajeczny - stałe spięcie 50/50 i nie ma mowy o zrywaniu przyczepności - no chyba, że się bardzo chce Ale szybkie ruszanie na mokrym na skrzyżowaniu z podporządkowanej to coś pięknego
Na koniec porównania Lex automat vs Subaru manual - jeżdżąc Lexem odczuwam totalny spokój i cieszę się komfortem przemieszczania bez wachlowania biegami czy wciskaniem sprzęgła - automat nie zachęca do "wyjątkowo dynamicznej" jazdy z Subaru jest odwrotnie czyli znów wachlowanie biegami i twarde sprzęgło (stojąc w korku po paru min aż noga boli) ale przy każdym rozpędzaniu ma się ochotę na depnięcie do końca . Na autostradzie oba auta można porównać bo prowadzą się wyjątkowo dobrze , tak samo dobrze pokonują szybkie ciasne zakręty.
Nie jestem w stanie powiedzieć który jest lepszy a który gorszy - oba mają wady i zalety, coś lepszego i coś gorszego niż drugi ale oba dają przyjemność z jazdy.
A propos diesla w Legacy to ponoć jakieś nieporozumienie... Zarejestrowałem się na forum Subaru i ci co mają diesle nie są specjalnie zadowoleni - przewijają się tematy o nowy soft i o ciągłe jaranie sprzęgła.
Rici fora Subaru jak wyżej napisałem są także nie będę zakładał własnego - zresztą nie wiem czy miałbym czas na prowadzenie takiego forum - ale naprawdę dzięki za propozycję!
Forum LPG to chyba największe to lpg-forum.pl tam też jestem. Bardzo przydatne forum - 2 lata temu zaczynałem na nim jako laik a teraz sam będę robił instalki
Zapomniałem tylko dodać, że forum Subaru jest strasznie... drętwe Ciężko na nim znaleźć przydatne informacje i niewielu jest tam pasjonatów a tym bardziej nie panuje na nim taka przyjazna atmosfera jak tutaj.
Ostatnio edytowany przez konik_80 (2010-09-09 23:24:22)
Offline