Forum użytkowników samochodów marki Lexus ES,GS,IS,LS,LX,RX,SC,LFA
tomekb napisał:
super brycz super koła co do pirelli mam mieszane uczucia le ogolnie ok jak zrobic takie foty z zamazanym tłem
wiem że są leprze ale nowe pirelli mam pierwszy raz , czuje że auto jest przybite do drogi a komfort jazdy jest na bardzo wysokim poziomie , oferowanie ich jako opcja za dopłatą w Bentley Continental GT jest chyba ich najlepszą recenzją
Opis opony Pirelli P Zero Asimmetrico
Opona Pirelli P Zero Asimmetrico należy do klasy Premium (wysokiej). Jest propozycją o wysokich osiągach na sezon letni. Pirelli to poważany producent, którego mocną stroną jest produkcja opon segmentu Ultra High Performance. Opona Pirelli P Zero Asimmetrico została wyprodukowana z myślą o najbardziej wymagających kierowcach, którzy pragną ekstremalnych doświadczeń za kierownicą. Opona zapewnia jednocześnie bezpieczną i sportową jazdę. Jej atutem jest także wysoki komfort podróżowania.
Bieżnik opony Pirelli P Zero Asimmetrico został podzielony na trzy obszary. Z tego względu otrzymano odpowiednią przyczepność i dokładne kierowanie na każdym podłożu. Asymetryczna rzeżba barków podwyższa osiągi na zakrzywionych torach wyścigowych. Metoda ta jest szeroko stosowana w sportach motorowych i umożliwia szybką, precyzyjną reakcję na manewry kierownicy, przyśpieszanie i hamowanie. Na zewnętrznym barku znalazły się solidne bloki, których zadaniem jest podwyższenie stabilności przy wysokich prędkościach oraz zagwarantowanie wysokiej przyczepności bocznej na zakrętach. Liczne rowki wzdłużne i poprzeczne skutecznie osuszają oponę poprzez eliminowanie wody na boki, co zapewnia zniwelowanie ryzyka aquaplaningu. Przy produkcji opony Pirelli P Zero Asimmetrico posłużono się odporną, kauczukową mieszanką gumową, która zachowuje parametry w każdej temperaturze. Technologia P Zero Asimmetrico jest nowoczesną metodą, stworzoną przez inżynierów koncernu Pirelli. Jej podstawą jest budowa specjalistycznych opon wyścigowych. Jest standardowo używana w sektorze opon Ultra High Performance przez markę Pirelli. Dostępne są dwa rodzaje opon : Asimmetrico™ (wzór asymetryczny) i Direzionale™ (wzór kierunkowy). Możliwe jest ich użycie w dwóch kombinacjach. Na osi przedniej można zainstalować oponę ze wzorem kierunkowym, a na osi tylnej oponę asymetryczną. Drugą propozycją jest zamontowanie opony asymetrycznej na wszystkich osiach. Technologia zapewnia lepszą reakcję na manewry kierownicy, hamowanie i przyspieszanie. W dodatku podwyższa przyczepność także przy wysokich prędkościach, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni.
Opona Pirelli P Zero Asimmetrico została wyprodukowana z myślą o szybkich, sportowych pojazdach z najwyższej półki. Według systemu P Zero, aby zwiększyć osiągi należy zamontować oponę na obie osie albo na oś tylnią w zestawieniu z opcją kierunkową z przodu. Opona Pirelli P Zero Asimmetrico jest częścią fabrycznego wyposażenia najbardziej luksusowych samochodów producentów takich jak: Aston Martin , Bentley , Ferrari , Jaguar , Lamborghini , Lotus , Maserati , Porsche .
tomekb zamglone tło robię w programie PhotoScape ale myślę że w wielu innych też to jest
Offline
powiem tak gdy jest sucho sa rewela choc tszybko sie scieraja mam zle doswiadczenia z mokrych dni z galanta 2,5v6 taty fakt ze to bylo pare lat temu ale niesmak został do dzis
Ostatnio edytowany przez tomekb (2010-05-29 21:09:08)
Offline
nie ma co ukrywac na obecna chwile ten GS rządzi na tym forum, jak nie w całej RP
Offline
rsz1981 napisał:
sprzedajesz auto?znalazlem ogloszenie na mobile.de
no co ty gadasz, nic nie znalazłem
Offline
Offline
forest napisał:
...albo poprostu lex sprawdza rynek na Niemcy szybciej znajdzie się klienta na tak prestiżowe auto....
ja swojego wlasnie szukalem w Niemczech bo w Polsce byly niemal same padaki
Offline
legato97 napisał:
Teraz to bedziesz sie tlumaczyl :)
hehehe no i mnie wytropili , a więc tak nie mam sraczki ze sprzedaniem GS bo lata mi się pysznie ale jak do tego dojdzie to tylko z powodu apetytu na model LS http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD … geNumber=1
Offline
ułłłlla też mi taki chodzi po głowie.Teraz do bagażnika GSa mieszcze leżaczek i wózek dla dziecka ale co bedzie jak przybędzie rowerek?Jak nic trzeba szukać LSa
Tylko że LS jest jeszcze 60cm dłuższy od GS II i nie wiem czy dam rade wjechać na podwórko
Ostatnio edytowany przez rsz1981 (2010-07-03 14:22:02)
Offline
ja mam ochotę na model LS z tytułu powieszenia na 22" co będzie bardzo łatwe i swobodnego wkładania skutera wodnego do bagażnika z powodu jego gabarytów i w ogóle fajnie latać taką kanapą na kołach
Offline
w tym momencie LEX mnie zabił taki LS mu łazi pod czachą, fest pojechane, ale popieram jak najbardziej
Offline
Moderator
Przyznaje ze Ls jest grubo ostatnio ogladalem takiego jest kawał blachy.
Offline